Фахівці інклюзивно-ресурсного центру
Директор
Годебська Ольга Георгіївна
Завжди готові вам надати:
- професійну співпрацю;
- кваліфіковану підтримку;
- креативність та творчий підхід до будь-яких питань;
- готовність відкривати нові горизонти в ділових напрямках;
- психологічну допомогу.
Вчителі-логопеди
Матвійчук Світлана Василівна та
Лукащук Ганна Петрівна
Заняття з вчителем-логопедом спрямовані на:
- артикуляційні вправи;
- розвиток дрібної моторики рук;
- постановка мовного дихання;
- корекція звуковимови, лексико-граматичної побудови мови;
- розвиток фонематичного слуху;
- корекція заїкання;
- корекція розладів читання й письма
Вчитель-реабілітолог
Харчук Марія Миколаївна
Моторна недостатність негативно впливає на розвиток усіх систем організму (серцево-судинної, дихальної, шлунково-кишкової, нервово-психічної діяльності) та загалом потребує комплексної допомоги: освітньої та медичної (реабілітаційної). При більшості хвороб у дітей, лікувальна фізкультура є найбільш значимим компонентом лікування, корекції та реабілітації. Наприклад, це відноситься до таких хвороб, як гіпотрофія, рахіт, сколіоз, ДЦП та інших не менш поширених, в цих обставинах заняття лікувальною фізкультурою нормалізує і покращує процеси обміну речовин, запобігає деформації опорно-рухового апарату, відставання в рості і розвитку як фізичному так і психологічному. Важливість фізичної корекції та реабілітації в дитячому віці також обумовлена тим, що тривале захворювання може призвести не тільки до відставання в рості і розвитку, але і до функціональних порушень. Вчасна діагностика і як наслідок розпочаті заняття лікувальною фізкультурою нададуть допомогу уникнути всіх цих неприємностей.
Практичний психолог
Гончарова Марина Миколаївна
Практичний психолог:- проводить оцінку когнітивної та емоційно-вольової сфер дітей з особливими освітніми потребами;- надає консультативну та психологічну допомогу батькам дітей з особливими потребами;- взаємодіє з психологами та педагогічними працівниками освітніх закладів;- проводить корекційно-розвиткові заняття на розвиток психічних процесів дітей з ООП;- працює над створенням сприятливих умов для повноцінного та своєчасного психічного розвитку дитини.