Фахівці інклюзивно-ресурсного центру

Директор

Годебська Ольга Георгіївна

Завжди готові вам надати:

  • професійну співпрацю;
  • кваліфіковану підтримку;
  • креативність та творчий підхід до будь-яких питань;
  • готовність відкривати нові горизонти в ділових напрямках;
  • психологічну допомогу. 



Вчителі-логопеди

Матвійчук Світлана Василівна та 


Лукащук Ганна Петрівна


Заняття з вчителем-логопедом спрямовані на:


  • артикуляційні вправи;
  • розвиток дрібної моторики рук;
  • постановка мовного дихання;
  • корекція звуковимови, лексико-граматичної побудови мови;
  • розвиток фонематичного слуху;
  • корекція заїкання;
  • корекція розладів читання й письма





Вчитель-реабілітолог

Харчук Марія Миколаївна

Моторна недостатність негативно впливає на розвиток усіх систем організму (серцево-судинної, дихальної, шлунково-кишкової, нервово-психічної діяльності) та загалом потребує комплексної допомоги: освітньої та медичної (реабілітаційної). При більшості хвороб у дітей, лікувальна фізкультура є найбільш значимим компонентом лікування, корекції та реабілітації. Наприклад, це відноситься до таких хвороб, як гіпотрофія, рахіт, сколіоз, ДЦП та інших не менш поширених, в цих обставинах заняття лікувальною фізкультурою нормалізує і покращує процеси обміну речовин, запобігає деформації опорно-рухового апарату, відставання в рості і розвитку як фізичному так і психологічному. Важливість фізичної корекції та реабілітації в дитячому віці також обумовлена тим, що тривале захворювання може призвести не тільки до відставання в рості і розвитку, але і до функціональних порушень. Вчасна діагностика і як наслідок розпочаті заняття лікувальною фізкультурою нададуть допомогу уникнути всіх цих неприємностей. 


Практичний психолог

Гончарова Марина Миколаївна

Практичний психолог:- проводить оцінку когнітивної та емоційно-вольової сфер дітей з особливими освітніми потребами;- надає консультативну та психологічну допомогу батькам дітей з особливими потребами;- взаємодіє з психологами та педагогічними працівниками освітніх закладів;- проводить корекційно-розвиткові заняття на розвиток психічних процесів дітей з ООП;- працює над створенням сприятливих умов для повноцінного та своєчасного психічного розвитку дитини.